luni, 10 noiembrie 2008

Prezenta la datorie

Salutare!

Am gasit ca ar fi cazul sa ma prezint si eu - resident .NET geek.
Ati ghicit, eu voi veni cu articole legate de .NET si de majoritatea tehnologiilor incluse in aceasta arie. Veti avea la dispozitie atat tutoriale pas-cu-pas, cat si diverse "fun-facts" - un fel de "Stiati ca?..." din lumea programarii pentru interfete web.

Cum stiu din proprie experienta ca orice ajutor e binevenit pentru cei care lucreaza cu (relativ) noua tehnologie Silverlight, si care probabil se confrunta in permanenta cu noi si noi obstacole aparent inexplicabile, voi tinde ocazional sa pun mai mult accent pe acest tip de articole. Nu mi-o luati in nume de rau. Stiti cum e cu deformatiile profesionale...

Acestea fiind zise, imi inchei introducerea cu un zambaret "class dismissed". Ca nu-i frumos sa tii lumea in plus de la primul curs.

Pana data viitoare,
Catalina


Niciun comentariu:

Articolele noastre