duminică, 11 ianuarie 2009

de incheiere... (sau nu)

Hello friends,

Well well well, cred ca ma aflu in fata ultimului meu post pe acest blog dragut. Astfel inchei aceasta mica aventura in care trebuie sa recunosc ca am mai invat cateva tips & tricks despre ce inseamna a contribui cu o pagina web decenta la cele 43 de miliarde de pagini deja existente. Nu in ultimul rand am mai invatat si cum sa te faci observat (in afara de a pune link-ul la status la messenger cu textul 'NU DA CLICK!!') si placut de catre cititori/vizitatori.
Imi voi continua "activitatea online" pe un alt blog/site, cel mai probabil dupa sesiune, fiind instigat si de doi buni amici ai mei care si-au tras blog-uri recent.
Ii salut in primul rand pe colegii mei din echipa, Vali, Catalina si Billy, pe care din pacate nu am apucat sa-i vad in 2009. Va urez un 'La multi ani!' intarziat dar calduros, si mult succes in anul asta greu care ne asteapta. Cat despre restul care apuca sa citeasca acest post, tineti-mi va rog pumnii in aceasta sesiune :-D

Ne auzim cat de curand,
Vali

Niciun comentariu:

Articolele noastre